E-İmza Yenileme İşlemleri


E-imzasının süresi dolacak personellerimizin yenileme başvuruları Kamu Sertifikasyon Merkezine yapılmıştır. Yenileme başvurusu yapılan personellerin listesine ekteki dosyadan ulaşabilir. Listede isimleri bulunan kullanıcılar, yeni sertifiklarının zamanında kendilerine ulaşabilmesi için 6 Temmuz 2018 tarihine kadar sertifika yenileme işlemlerini tamamlamalıdır.

Yeni üretilmiş sertifikanız eski sertifikanızın süresi bittiğinde (3 Ağustos 2018) geçerli olacaktır. Eski sertifikanız süre bitimine kadar kullanılmalıdır. Elinizdeki sertifikanın süresi dolduktan sonra PIN alma işlemlerini tamamlayarak yeni sertifikanızı kullanmaya başlayabilirsiniz.

Kullanıcıların yenileme işlemlerini yapabilmesi için resimli anlatım hazırlanmıştır. Alttaki bağlantıya tıklayarak yapılması gereken adımlara ulaşabilirsiniz. Kullanıcıların yenileme işlemlerinde sorun yaşamamaları için resimli anlatımda belirtilen işlemleri sırasıyla uygulamaları gerekmektedir.

Başvuru formları öncelikli olarak e-imzalı arayüzü kullanarak imzalanmalıdır (Resimli anlatımdaki gibi). Başvuru formunu e-imza ile imzalayamanlar ıslak imzalı başvuru formlarını Bilgi İşlem Daire Başkanlığına ulaştırmaları gerekmektedir.

NOT: Şef ve üstü idari personelin ve akademik personelin e-imzası yenilenecektir. 

NOT: Yenileme Başvuru işlemlerinde İnternet explorer tarayıcısını kullanınız.